می توانید بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 5.4 تاخیر دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 5.4 تاخیر دیالیز

می توانید بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 5.4 تاخیر دیالیز "سطح کراتینین پدرم 5.4mg / dL است، و در حال حاضر برخی از علائم، مانند پروتئین، hematura و ادم، ظاهر شد. دکتر او گفت که او ممکن است دیالیز در آینده نزدیک نیاز دارند. من می خواهم بدانم آیا ممکن است برای پدر من به تاخیر انداختن یا جلوگیری از دیالیز؟
می توانید بیماران با کراتینین 5.4 تاخیر / جلوگیری از دیالیز؟
در درمانگاه، کراتینین 5.4 به معنای بیش از نیمی از عملکرد کلیه از بین رفته است. بنابراین کراتینین 5.4 یک مقدار خطرناک است، اگر درمان نشود، بیماران باید برای شروع دیالیز که کلیه خود را می توانید آنها را به یک زندگی عادی حفظ کند.
با این حال، در صورتی که بیمار می تواند یک درمان به موقع را، آنها می توانند فرصت برای به تاخیر انداختن دیالیز، حتی آن اجتناب کنند.
چگونه برای به تاخیر انداختن / جلوگیری از دیالیز برای بیمار با کراتینین 5.4؟
همانطور که در بالا ذکر شد، یک درمان مناسب می تواند بیمار جلوگیری از دیالیز کمک کند. در اینجا من توصیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به شما، آن یک نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی است.
توسط ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ شدن رگهای خونی، این درمان می تواند یک محیط خوب برای تعمیر عملکرد کلیه ایجاد کنید. چه چیزی بیشتر، آن را می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت می کند. در این راه، پیشرفت این بیماری می تواند متوقف شود، حتی معکوس شود. به عنوان وضعیت بیماری می رود به سمت خوب، بیمار نیاز به دیالیز نگران نمی شود.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال یا به طور مستقیم دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت کنید.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: